Regulamin świadczenia usług coachingowych
I. Zakres zastosowania Regulaminu
- Z usług coachingowych mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Możliwość korzystania z usług coachingowych przez osoby, które nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych uzależniona jest od wyrażenia pisemnej zgody przez ich prawnych opiekunów.
- O ile mowa w niniejszym Regulaminie o:
- certyfikowanym coachu – oznacza to osobę posiadającą wyższe, ukończony kurs / studia podyplomowe z zakresu coachingu w wymiarze minimum 180 godzin, oraz pozytywnie przeszła procedurę certyfikacji w wyniku której otrzymała tytuł: Professional Coach SFCP, której praca podlega stałej superwizji;
- dyplomowanym coachu – oznacza to osobę posiadającą wykształcenie wyższe oraz ukończony kurs w wymiarze minimum 60 godzin, której praca podlega stałej superwizji;
- superwizorze coachingu – oznacza to osobę, posiadającą min. wyższe wykształcenie, ukończony kurs/studia podyplomowe w zakresie coachingu, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia samodzielnych sesji coachingowych oraz ukończyła z wynikiem pozytywnym procedurę certyfikacji na superwizora w SFCP.
- siedzibie lub miejscu przeprowadzenia usług coachingowych – w przypadku sesji stacjonarnych odnosi się do Gdynia, ul. Władysława IV 68 (Centrum Rozwoju Osobistego MCENTRE); w przypadku sesji online odnosi się do prowadzenia sesji za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej takich jak telefon lub skype.
- usługach coachingowych – należy przez to rozumieć usługi świadczone przez coacha służące wzrostowi efektywności, poprawie jakości życia świadczone w ramach wykonywania zawodu coacha, polegające w szczególności na: budowaniu odpowiedniej, profesjonalnej relacji ułatwiającej wspólną pracę z klientem, stosowaniu odpowiednich i adekwatnych do potrzeb klienta narzędzi i procesów coachingowych. Usługa coachingowa nie jest doradztwem, mentoringiem ani psychoterapią.
II. Usługi coachingowe
- Rodzaj i zakres usług widnieje na stronie internetowej www.centrum.mcentre.pl
- Usługi coachingowe świadczone są odpłatnie. Płatności należy dokonać z góry, przed rozpoczęciem wizyty za pośrednictwem płatności internetowych udostępnianych za pośrednictwem odpowiednich operatorów na stronie internetowej, kartą lub gotówką u pracownika recepcji przed rozpoczęciem wizyty. Po wejściu do gabinetu należy okazać dowód zapłaty (paragon z kasy fiskalnej lub fakturę).
- Rejestracja klienta odbywa się głownie drogą online (system rezerwacji wizyt nakiedy.pl) lub poprzez kontakt telefoniczny – rozmowę, wiadomość sms.
- Zawarcie umowy dotyczącej usługi coachingowej ma formę pisemną (rezerwacja wizyty i jej opłacenie za pomocą elektronicznego systemu rezerwacji wizyt) i/ lub ustną (rozmowa telefoniczna, osobista w recepcji).
- Klient ma prawo do zachowania poufności swoich danych personalnych oraz wyników swojej pracy coachingowej. Poufność informacji uzyskanych od klienta oraz zachowanie tajemnicy zawodowej przez coacha jest podstawą nawiązania prawidłowego kontaktu z klientem i wykonywania tego zawodu. Coach zobowiązany jest do zachowania tajemnicy w zakresie i na mocy obowiązujących przepisów Kodeksu Etycznego Coacha ICF.
- W zależności od potrzeb, usługi coachingowe mogą dotyczyć:
- sesji coachingowej – jest to jedno spotkanie lub seria spotkań, które prowadzą do określenia charakteru zgłaszanego zagadnienia (problemu) oraz wspólne wypracowanie możliwości ich rozwiązania;
- realizacji treningów i warsztatów coachingowo-psychologicznych – mających na celu rozwijanie osobowości oraz zdobycie nowych umiejętności psychospołecznych;
- lub innych, realizowanych w oparciu o wiedzę i doświadczenie specjalisty.
- Ilość wizyt ustalana jest w zależności od potrzeb Klienta.
- Klient ma prawo zrezygnować z wizyty przed ustalonym terminem, ale zobowiązany jest poinformować o tym Centrum Rozwoju Osobistego MCENTRE za pośrednictwem systemu rezerwacji wizyt, telefonicznie lub osobiście.
- Odwołanie wizyty na minimum 48 godzin przed ustalonym terminem wizyty jest bezpłatne.
- Odwołanie wizyty w okresie krótszym niż 48 godzin ponosi za sobą obowiązek zapłaty za wizytę tak jakby się ona odbyła. Wpłacony zadatek/pełna płatność nie zostanie zwrócona.
- Każda wizyta trwa do 50 minut. Istnieje możliwość wydłużenia czasu spotkania po wcześniejszym uzgodnieniu z coachem i opłaceniu dodatkowego czasu, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem usług.
- Klient zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na wizytę związaną z realizacją zamówionej usługi.
- W przypadku spóźnienia na umówioną wizytę dłuższego niż 10 minut czas wizyty zostaje skrócony o czas, jaki Klient się spóźnił.
- Potwierdzanie wizyty:
- w przypadku osób zarejestrowanych po raz pierwszy – prosi się o potwierdzenie wizyty za pośrednictwem systemu rezerwacji wizyt, osobiście, telefonicznie lub wysyłając wiadomość sms – nie później niż na 48 godzin przed planowanym terminem wizyty;
- w niektórych sytuacjach może zostać przeprowadzona rozmowa telefoniczna lub będą wysyłane wiadomości sms z prośbą o potwierdzenie czy termin zaplanowanej wizyty jest aktualny;
- w przypadku braku potwierdzenia terminu spotkania, wizyta zostaje anulowana i czas ten zostanie udostępniony kolejnym osobom oczekującym na termin u coacha.
- Odwoływanie wizyty / Brak obecności na wizycie:
- wizytę należy odwołać najpóźniej na 48 godzin przez planowanym terminem wizyty za pośrednictwem systemu rezerwacji wizyty, telefonicznie, smsem, lub mailowo (w przypadku zmiany terminu Klient dokonuje bezpłatnie zmiany terminu wizyty. W przypadku całkowitej rezygnacji z usługi zwrot wniesionej opłaty zostanie przekazany Klientowi w takiej samej formie w jakiej opłata została wniesiona w okresie do 14 dni od zgłoszenia rezygnacji z wizyty).
- odwołanie wizyty w okresie krótszym niż 48 godzin skutkować to będzie koniecznością wniesienia przez Klienta pełnej opłaty za zarejestrowaną i nie odwołaną wizytę a w przypadku wizyt/y opłaconych Klientowi nie przysługuje zwrot poniesionej opłaty za wizytę.
- Ewentualne zaświadczenia wydawane będą na wyraźną prośbę Klienta. Za wydane dokumenty zostanie pobrana opłata zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
III. Zobowiązania rodziców i opiekunów Klientów niepełnoletnich
- Rodzic lub opiekun niepełnoletniego Klienta zobowiązany jest do punktualnego przyprowadzania i odbierania go z Centrum.
- Za bezpieczeństwo dzieci i młodzieży poza gabinetem Centrum (w poczekalni, na terenie budynku) odpowiadają rodzice lub opiekunowie niepełnoletniego Klienta.
IV. Postanowienia końcowe
- Klient zgłaszający się na wizytę w Centrum Rozwoju Osobistego MCENTRE jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem świadczenia usług coachingowych i poświadczyć jego akceptację w formie pisemnej.
- Brak pisemnej akceptacji warunków zawartych w regulaminie świadczenia usług coachingowych wiąże się z rezygnacją z korzystania z usług coacha w Centrum.
- Każdy klient ma dostęp do zapoznania się z regulaminem na stronie internetowej www.centrum.mcentre.pl oraz Centrum Rozwoju Osobistego MCENTRE.
- Centrum Rozwoju Osobistego MCENTRE zastrzega się prawo do dokonywania zmian Regulaminu, jak również wprowadzania modyfikacji cen za świadczone usługi coachingowe.
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2019 r. do odwołania lub zmiany.